23 Temmuz 2009 Perşembe

bitmedi blog

Nasıl bitecek bu 6 hafta izin blog. Güneşten tuzlu sudan vücudum kavruldu. Zaten Esmer olan tenimin halini sen düşün. Yüz yüz nereye kadar. Mesai arkadaşlarım deli gibi çırpınırken, blogır havada deniz kokusu alırken reva mı bu.

7 Temmuz 2009 Salı

Yine bekleriz Sabacığım

Teşekkür ederim Sabacağım... Şu yazımda da bahsettiğim gibi senide "memesi görülecekler" listeme almıştım. Her ne kadar ki utangaçlığından olsa gerek diye düşünüyorum, henüz fora yapmış olmasan da hatırıma vermiş olduğun bu pozlar için yinede teşekkür ederim. Ama cesaretini topla öyle gel demekten de kendimi alamıyorum zira adın hala listemden silinmedi.

Kuş bakışı bakınca hala sıkıntı yaşıyorum

Evet blog izindeyim. Bu yaz aylarında kafam hiç çalışmadığı gibi bir şeyler yazmaya da fena halde üşeniyorum. Bu yüzden bir konuya, "bi bakıp hemen çıkacağım".

TV ler de ne yazık ki, aptal sapa programlar yüzünden haberlerden başka izlenecek bir şey yoktu. Artık onlarda da gündem hep 2-3 konu etrafında döndüğü gibi yaz sezonunun gelmesi ile o haberlerin büyük çoğunluğunda da zayıflayıp fit olup, el kadar bikinilere nasıl girileceğine yönelik haberler pazarlanmaya başlandı. Ve yine her yıl olduğu gibi plajlarda turist manzaraları sunularak ağızlardaki sular akıtılıyor. Zaten aynı zihniyet değil mi her yıl ramazan ayında Müslüman olduğumuzu bizim gözümüze gözümüze sokan.

Ama bu yıl ve önümüzdeki birkaç yıl dananın kuyruğunun koptuğu yıllardır. Tabiri caizse bu, s*ki tuttuklarının resmidir. Ramazan ayının yaz mevsimine gelmesiyle ne bok yiyecekler, gerçekten merakla beklemekteyim.

Ben ise, geçmiş yazılarda da belirttiğim gibi göbeğimde ki baklava dilimlerinden dönme o küçük karpuza aldırış etmeksizin mayomu üstüme geçiriyorum ve tüm entelektüel olmaya çalışılmış eleştirilere rağmen göz ucuyla pazarlama haberlere göz gezdiriyorum. O el kadar bikinilerden giyecek olmasam da görüntü kirliliği yapmanın bir alemi yok.

Merak edenler için, her ne kadar bir miktar zayıflamış olsam da hala kuş bakışı bakınca görmekte sıkıntı yaşıyorum.



Bu arada Uğur Dündar kendine sonunda yeni bir takım elbise almış. Ya da yazlık takımını gardıroptan çıkarmış olacak ki o lacivert çizgili takımı sonunda üstünden çıkarmış. Buradan Uğur Dündar’a sesleniyorum; daha sık değiştir abicim şu takımı, koktu artık.
Related Posts with Thumbnails