16 Haziran 2009 Salı

идут вверх ебем

Teymi yaklaşık 36 yaşında 1.90 boyunda, 1oo kg civarında kumral, anlaşılacağı gibi oldukça güçlü kuvvetli bir insandı. Kendisi aynı zamanda benim İstanbul’da ki ilk ev arkadaşımdı. Ben ise o sıralarda henüz 19 yaşındaydım. Oldukça sessiz olması gerektiğini öğrenmiş ve başını mümkün olduğunca derde sokmaması gerektiği için dışarıdaki herkese karşı son derece tırsak davranıyordu. Halbuki silahlar konusunda eğitimli bir çoğunu iyi kullanabilen, yakın dövüşte eğitimli 4 dil bilen bir insandı. Teymi’nin Rus aksanı oldukça anlaşılmaz olduğu için çoğu zaman anlaşmakta zorluk çekiyorduk. O bana Rusça küfürleri ve Rus kadınları ile kültürel ve tarihi bilgileri paylaşabileceğimiz kelimeleri öğretirken bende Teymi’ye Türk örf ve adetlerine uygun olarak modern Türk küfürlerini ve kibar olmayı öğretiyordum. Teymi’nin karanlık geçmişi nedeni ile medeniyeti ve medeni olmayı unutmuş olmasından dolayı onu eğitiyor o da bana “uzman olduğu” konularda küçük tüyolar veriyordu ki, her genç Türk erkeği gibi bende sevgilisinin önünde boy boy insanları dövmenin keyifli hayallerini kurmaktaydım. Teymi’nin Türkiye’ye geleli henüz bir yıl bile olmamasına rağmen oldukça hızlı bir şekilde Türkiye’ye alışmasını eve getirdiği CIS ülkesi güzellerinden sonra farkına vardım. Teymi giderek ortama uyum sağlıyor, üstüne üstlük giderek buraya alışıyordu.

Teymi’nin bu uyumu, onu ne kadar sevsem de bazı sorunlar ve tartışmaları da beraberinde getiriyordu. Bunlardan tek ve en şiddetlisi o geldiği yere geri dönmeden 1 ay önce yaşanmıştı. Her hangi bir sebepten dolayı çıkan bir tartışma sonucunda yukarıda da tarif ettiğim Teymi’ye karşı tüyü bitmemiş bir yetimin kavgası şiddete dönüşmüştü. Aslında son derece sakin ve soğukkanlı olmama rağmen Teymi’nin de benim gibi bir melez olması yerine safkan hayvani bir Çeçen olması ve geçmişi, onu zapt edilemez bir aygıra dönüştürmüştü. Zira aynı zamanda kendisi Dudayev’in yakın korumalığını yapmış biriydi. Yaşanılan bu şiddet tahmin edileceğinden daha uzun sürmüştür ki benim açımdan bu adama karşı yenilen dayağın uzunluğu, karşı koymaya tekabül ettiğinden, kendimle aptal bir gurur duymama ve 2 günlük iş göremez raporu almama neden olmuştu.

Bugün öğrendim ki Teymi ölmüş. Geçmişi düşündüm ister istemez. Aynı evi paylaştığımız ve güzel günler geçirdiğimiz biriydi Teymi. Sağlam adamdı. Heybetli adamdı... ya eve getirdiği hatunlar.... Ne güzel hatunlardı. İyi adamdı Teymi. Hatunlar ise hepsi taş gibi. Delikanlı adamdı. Hatun dediğin böyle olmalıydı. Severdim Teymi’yi.

Şu an Teymi’nin yüzünü hatırlamaya çalışıyorum ama simasını pek getiremiyorum aklıma. Onu hatırlayamıyorum. Ne tuhaftır ki getirdiği kadınlar... Her birinin siması ve gerisi aklımda. İyi adamdı Teymi. Giderken söylemişti, şimdi onu hep istediği gibi anıyorum...идут вверх ебем.

4 yorum:

bahtsız bedevi dedi ki...

Cümlenin sonunda "ebem" diye bi kelime var :P Ne düşünsem ki aceba :)

bahtsız bedevi dedi ki...

Şşşt, yukarıdaki videodaki kız taş gibiymiş haa.

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

bence ayının kalçalarda fena değil, onun yorumunu nie buraya yazdım ki :)

moxmad dedi ki...

teymi değil taymi olmalı noxchilerde(çeçenler) teymi adı yok ne diyelim dal gech daylo noxchiyn vella vac(çeçenlere ölüm yok)

Related Posts with Thumbnails