23 Haziran 2009 Salı

Saba Tümer'i de bekleriz

Ayşe Arman soyundu ve olay yarattı. Fotoğraflarını ilk tıklayanlardanımdır. Yolda gördüğüm sıradan bir kadın olsa bu kadar ilgimi çekmezdi ama nedendir bilinmez kendisi, şu yazımda da bir başkasını belirttiğim gibi, memesi görülecekler listemdeydi. Fotoğrafları çekip üstüne birde köşe yazısı yazmış üstelik. Yazıda şunun gibi bazı dikkat çekici diyaloglara da yer vermiş; “Sevgilime sordum. 'Baban değilim, benden izin almana gerek yok' dedi. 'Yooook yemezler!' dedim. Güldü. 'Yap ama seks fotoğrafları olmasın, seksi fotoğraflar olsun”.

Diğer köşe yazarları ise taktir ediyor Arman’ı. Bende taktir ettim. Güzel fotoğraflardı. Ne yalan söyleyeyim ben zaten herkes açılsın saçılsın isterim. Herkes açsın degajelerini, yırtmaçlarını plajda gibi dolaşsın. Plaja sırf göz zevki için gitme derdi de kalmaz böylece. Bir annem birde sevgilim hariç soyunsun herkes. Kimse örtünüp kapanmasın. Saçlar lodos rüzgarları ile savrulsun özgürce, blendax reklamından çıkmış gibi olsun herkes. Hatta sütyen giyilmesin, olmadı yasaklansın isterim tüm dürüst benliğimce. Arman’ın aldığı pozitif eleştirileri görünce, aslında başkalarında benzer fikirlere sahip olduğunu düşündüm. Arman, baldırlarını memelerini açtı ve şöhretine şöhret katıp hayran ve okuyucu sayısını da ikiye katladı.

Demokrasi böyle bir şey işte. Demokrasiye gıdım itimatım yok ama bu yönünü seviyorum. Hele demokratik topluma hayranım. En çokta ikiyüzlülüğüne. Bedeni fora yaparak demokratik hakları kullanabilirken, baş örtüsü takanları okula bile almıyorlar ya benim gibi bir adam demokrasiyi sevmesinde kim sevsin...

9 yorum:

bettyblue dedi ki...

merhaba
güzel yazmışsın, keyif veriyorsun ama sanki yazım hataların var ve ben buna katlanamıyorum gibi.)
1) taktir değil takdir olmalı sanki
2) de ekleri de lütfen ayrı yazılsın sana yakıştıramadım.))
örnek:
Bende taktir

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

bir gün yakalanacağımı biliyordum

ÇitLemBik dedi ki...

Bedeni fora yaparak demokratik hakları kullanabilirken, baş örtüsü takanları okula bile almıyorlar ya benim gibi bir adam demokrasiyi sevmesinde kim sevsin...
----
doğru söze ne denir?

sevdim...

sami hazinses dedi ki...

oğlum bizim de anamız bacımız var lan!!!!

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

herkes kendi dileğini tutsun :)

e.e dedi ki...

"Bir annem birde sevgilim hariç soyunsun herkes."

Neden? :)

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

daha çok meme görmek için ama annemle hatununkileride kimse görsün istedim

e.e dedi ki...

adam liseli beyler

Tüy Kalem dedi ki...

Güzel yazmışsın. FF de paylaşmasaydın bilmeyecektim senin de bir şeyler karaladığını ama konu eskide kalmış bil eolsa özetimi sevdim ben...

Related Posts with Thumbnails