21 Mayıs 2009 Perşembe

Sayın blogır, bana mutluluğun yazısını yazabilir misin?

Tanrı herkese aşağıdaki blogırın ki gibi bir mutluluk nasip eylesin inşallah, veleddallin amin...

"Günün Bloğu
Bu gün çok mutluyup. Bloxoo Editörleri tarafından Yaşadıkça bloğum günün bloğu olmaya layık görülmüş. İçim kıpır kıpır. Şaşkınım. Heyecanlıyım. Bir baktım bloxoo ön sayfasında günün blogu yerinde sitemi gördüm. İnanamadım, iki üç kez sayfayı yeniledim acaba hayal mi görüyorum diye. Keşke biri yanımda olsaydı çimçikleyin diyecektim ama kimse de yoktu. Meğer hayal görmüyormuş, o benim sitemmiş. Ellerim bile titredi. Balkona çıktım derin bir nefes aldım öyle kendime geldim. Herkesin bu sevinçi yaşamasını diliyorum. Çok güzel bir duygu.
En sıkıntılı anımda bu güzel haberi aldım. Bana moral verdi.
Bloxoo Editörlerine ve siz okuyucularıma çok çok çok teşekkür ederim."

4 yorum:

Melih Dere dedi ki...

:) Sen ben boşuna yazıyoz olm

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

sittir et okuyan yok zaten :)

eczahaneci dedi ki...

BİZ OKUYORUZ DEVAMMMMM

Maya Monoke dedi ki...

Ben de okuyorum! ben de!

Related Posts with Thumbnails