14 Mayıs 2009 Perşembe

Kadınlara ofsaytı anlatmanın formülü

7 yorum:

bahtsız bedevi dedi ki...

Burda bi fotoğraf var da ben mi görmiyom?

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

şu video var http://www.youtube.com/watch?v=lZWRAZQDWhU

Melih Dere dedi ki...

burada başka bi film vardı eskiden. Mesela şu yandaki hayranlıkla izlediğim film sekmesinin yerinde büyük annemlerin evi vardı. Orda siyah dut ağacın çıkar, üstüm başım leş gibi olana dek, dut yerdim...

ilk seyrettiğimde acaba dedim, ofsaytın tanımını mı değiştirdi futbol federasyonu. Bu filmi sonradan mı ekledin allan penisi :)

bahtsız bedevi dedi ki...

Yok olm bomboş görünüyo. Hiç bişi yok. Kalbim kadar beyaz bi sayfa yani.

Melih Dere dedi ki...

marla, anladık gözlerinde bi bozukluk var ama sanırım pisine de baktırman lazım. Sağlam olan bi yerini söle bize. Tamam vazgeçtim söleme :)

bahtsız bedevi dedi ki...

Ya bi boşluk var başlığın altında o kadar. Yok işte görünmüyo. Sebebi hakkında da bi fikrim yok. Hatta ctrl+a yapıyorum varsa bişi seçili hale gelir diye ama yok.

Ağmaağn görünmüyo işte. Ben biliyom ki ofsaytı hem :)

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

link atmışım oraya bakıver bi zahmet:)
ne tür bir problem bilmiyorum, bilsem çözedim ama senden kaynaklandığını tahmin ediyorum:)

Maelih ciğim teşekkür ediyorum ilgilendiğin için buralarda olmadığım zamanlarda blog sana emanet :)

Related Posts with Thumbnails