20 Mayıs 2009 Çarşamba

Ben Aziz Nesin'i özledim

Türkan Saylan iyi işler yapmış ama ne yazık ki ergenekon dalgalarından önce onu hiç tanımıyordum...Dün onun cenaze törenini izledim, "Türkiye laiktir laik kalacak" sloganları atılıyordu. Cenaze töreninde böyle bir slogan! Hemen aklıma Aziz Nesin geldi. Hani demişti ya Türk insanının yüzde bilmem kaçı aptaldır diye, şimdi olsa acaba şöle bir slogan ile bağırırmıydı, "Türk insanı aptaldır aptal kalacak"

Türkiye tamamen iki kutup halini aldı. AKP liler (dinciler)ile CHP li ler (Atatürkçüler)... Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi insanlar bir koyun misali iki kutuba ayrışıyor.

Türkan Saylan gibi bir değeri kaybetmek bir yana, belki de cenaze töreninde bile olduğunu bilmeyen insanlar oraya toplanmış bir yerlere mesaj veriyor. Aslında mesajdan da öte herkes artık kendi safını belli ediyor.

Bu işin sonu nerde biter bilinmez ama ben Aziz Nesin'i özledim...

7 yorum:

elma dedi ki...

önceden sağcı solcu varmış. biz ona yetişemedik. şimdi laiklerle dinciler var.
o bitince amerikadaki gibi kuzey ve güney olabilir, tabi bize doğu ve batı daha çok uyar.
tikkylerle emolar da olabilir bence swh

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

tikkyler ve emolar? bunu hiç düşünmemiştim ama iyi tespit doğrusu... biz türk tarihinin en salak ortamında yetişmiş bireyleriz...on numara salaklık var yani üstümüzde...sanat diye yapılan nü resimlere mastürbasyon yapan bir nesil olduk...ama yazının sonunda ki swh yi anlamadım doğrusu..

elma dedi ki...

güldüğümü belirttim işte. ekşisözlük alışkanlığı. (:

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

:) daha sık okumalıyım demek ekşiyi

Melih Dere dedi ki...

lan bu yazını atlamışım hayret. Emanate hıyanetlik etmiş gibi olmak istemem. O yüzden cevap yazıyom. tikkyler ve emolar ayrımına ben de katılıyorum. Bal gibi benim yazımdan etkilennişsin işte :)

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

he valla, sana cevap olarak yazıyordum baktım günlerdir bi giriş yapmamışım, giren çıkan bana olsun diye buraya yazdım...evden ve kendi pc m'den uzak olunca böle çakma postlar yazmış bulundum mecburen:)

elma dedi ki...

-aziz nesini özledim?
-ben ne bileyim nesini özledin!

tamam gidiyorum :d

Related Posts with Thumbnails