8 Nisan 2009 Çarşamba

Nostalji kuşağı-2





Neon on my naked skin
Çıplak vücudumda neonlar

Passing silhouettes of strange illuminated mannequins
Tuhaf ışıklı mankenlerin siluetleri geçiyor

Shall I stay here at the zoo
Bu hayvanat bahçesinde kalmalı mıyım

Or shall I go and change my point of view for other ugly scenes
Yoksa gitmeli ve diğer çirkin yollara bakış açımı değiştirmeli miyim





Doğudan-batıya henüz göç ettiğim dönemlerde girdi hayatıma bu şarkı. Bir eşcinselin nasıl göründüğünü öğrendik Alphaville ile, ve hiç öğreten olmadı bize onun aslında eşcinsel olmadığını.
Hep bir eşcinsel olarak bilindi, öyle kaldı hafızalarda. Bu şarkıyı dinlemenin ibnelik olduğu yerler bile gördüm, öyle düşünen insanlar tanıdım.

Şimdi büyüdüm. En az çocukluğumdakiler kadar ön yargılıyım. Ama düşününce anlıyorum ki, aslında ibnelik o gördüğüm yerlerde, tanıdığım insanlardaymış...

Daha önce dinlediğimiz bir şarkıyı bir süre sonra tekrar dinlediğimizde ilk dinlediğimiz anki kokuları, tatları ve hisleri tekrar yaşarız ya, işte bende arada sırada böyle nostaljik parçalar ekleyip bu hisleri paylaşacağım(istek parçalarınızı peçete ile gönderebilirsiniz). Bu seferki fikrin oluştuğu yazı olduğu için hatta fikir henüz 2 cümle önce oluştuğu için muaf sayıldı.

Bu arada konu başlığı Nostalji kuşağı-2. Boşa aramayın bunun biri yok, ibnelik olsun diye yaptım. Nostalji sevenler için geliyor. Alphaville-Big in Japan...



2 yorum:

mhmn dedi ki...

küçükken unchain my heart şarkısını çok sever ve anladığımız kadarıyla söylemeye çabalardık.
ben bunu isteyebilirim.

o yoksa, brain adams efsanesinden bahsedebilirsin. :)

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

Unchain my heart...bravo, mükemmel tercih

Related Posts with Thumbnails