20 Mart 2009 Cuma

Uzak Geçmişten Anılar

Orda bir köy var uzakta, o köy Fenerbahçe köyüdür (bknz: Kadıköy-Şükrü Saraçoğlu)...

Varsın gidememiş olalım Kadıköye UEFA Finali için. Yinede teşekkür etmek istiyorum, kısa sürsede bize yaşattıkları heyecan için. Hiç olmadı, tanıdığım tüm Fenerbahçelilerin yüreklerini ağızlarına getirdikleri için. Varsın efsanemiz Kopenhag'da kalsın, bundan sonra bize düşen takıma arka çıkıp alkışlamaktır. En azından önümüzdeki yıl için bol miktar hırs depoladığımızı düşünüyorum. Ya Fenerbahçe'nin düştüğü duruma düşseydik. Fi tarihinde fotomaç gibi düdük bir gazetenin bile Fenarbahçe için yaptığı öngörü hala geçerliliğini koruyor nede olsa.)
















Galatasaray 2000'de UEFA kupasını almadan önceki yıllarda atlattığı evreleri hatırlarsak, şuanda da aynı evrelerden geçmekteyiz. Üstüne üstlük artık UEFA kupası, tadılmış bir başaradır bizler için.

















Aynı başarının tekrarı Kadı-köy'de tabiki dadından yenmezdi, ama her aslanın gönlünde hakikat ki, 1 numaralı kupa yani Şampiyonlar Ligi kupası yatar.


Şimdi mecburen ben kendimi bir süre bunlarla parmaklamak zorundayım. Her Türk futbol sever gibi takımın teknik idaresi, futbolcuların oyunlarını yorumlamak gibi eleştirilerin alasını yaparım ama g*t & şemsiye ilişkisi nedeni ile gerek duymuyorum. Gidim ben biraz daha şu eski resimlere bakayım, youtube dan Hagi'nin gollerini falan izleyeyim, birazda uzak geçmişten bir tutam anıyı burundan çekeyim kafamı bulayım falan işte. Moralim çok bozuk a.q.

2 yorum:

Maya Monoke dedi ki...

sana bir hamburg bana da bir bursa forması bulalım!

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

Üstüne bitanede Eskişehir forması lazım şimdi bana .) Zaten Lincoln de kaçmış

Related Posts with Thumbnails