30 Mart 2009 Pazartesi

Kısa bir yazı olmalı bu

Sis, tipi ve soğuk hava şartları. Gerekçe bu idi. Kısa bir yazı olmalı bu, olmak zorunda, çünkü her düşünüşümde ağızım nefretle doluyor, küfür kusmak istiyorum. Aslında inanın küfrü sakınmam yazarken içimden geliyorsa. Ama bu sefer değil...
Yazıyı çok kısa tutarak burada günah çıkarmak istiyorum sadece.
Anladım ki;
İsrail'den yada Amerika'dan aldığımız tüm teknoloji, silah yada her ne halt ise benzeri şeyin kullanım klavuzunu okumayacak kadar salak bir milletmişiz. Meğer klavuzun içinde, "kurtarmak için değildir" yazıyormuş. Aslında tek kullanım amaçları sadece can almak içinmiş..
Bir Türk dünyaya bedelmiş ama soğuk bir kış akşamı helede tipi varsa o Türk üşürmüş, ve o Türkün imkanları kısıtlıymış.
Ama, 17 köylü koca bir devlete bedelmiş meğer. Kendi teknolojileri ile ve daha mı akıllı olduklarından bilmiyorum, bulup yer göstermişler birde "aha enkaz burda" diye.
Yer göstermişler dedik ama, dedim ya yazımın başında sis, tipi ve soğuk hava şartları nedeni ile sabahı beklemek zorundaymışız.
Öyle BBG evi gibi izlenen dağlarda RTÜK tarafından yayından geçici olarak kaldırılmış üstüne üstlük. Oda malum kış şartlarından dolayı olsa gerek.
Adamlar uzaya çıkıyor muhabbetini geçtim, yada aylarca güneş görmeyen kuzey kutbunun -40 derecesinde yapılan işleri kurulan tesisleri. Sen hava karardı sıcaklık düştü diye oradaki 6 insanevladını terkettin. 4 ü 1 saat içinde öldü dediler ne kadar doğruysa. 5. side fazla dayanamadı diyelim. 6. kırık bacağı ile metrelerce gidip soğuktan korunmak için bir oyuk bulup ne kadar bekledi acaba devletin o malum hava şartlarından dolayı çıkamadığı dağda, o devletin yardımını.
Kısa tutacağım dedim yazımı ama sözümü tutamadım, özür dilerim. Ne zaman böyle konuşsam anarşist dediler bana. Hazır sözümü tutamamışken bir tanesini daha çiğneyeyim o halde. Sokayım şuan sinirlendiğim ne kadar sistem ve ne kadar kurum varsa bütün hepsine.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar SevalHatice

Related Posts with Thumbnails