3 Mart 2009 Salı

Beni farklı yapan, farkımı farkedemeyişimmiş meğer, birde David Addison

Hayatta herkesin en az bir kaç kez duyduğu bir sözdür 'farklısın' kelimesi. kıç kaldırıcı bir söz, nedense herkesin hoşuna gider yada duymak ister bu sözü. İşin daha kötüsü herkes hayatında en az bir kaç yüz kez farklı olma çabasına girer. Bazen durum öyle karışır ki farklı olmamaya çalışmak bile seni farklı yapıyor. Aslında bu kadar kolay olunan bir şeyi her duyduğumuzda neden götümüz kalkar ki?

Çocukluğumda benim de süper kahraman hayallerim vardı. (Hayır, şimdi fight club dan Tylar Durden geyiği yapmayacağım, bir rock starı olacakken olamayıp ve buna kızıp bir şehri havaya uçurma gibi bir niyetim yok... bir şehri havaya uçurmak! kulağa eğlenceli geliyor aslında) Çocukluk süper kahramanımı tanıyanız vardır tabi. David Addison benim olmak istediğim en büyük kahramandı. Aslında kahraman değildi kendisi ama benim için farklıydı. "Mavi Ay (Moonlight)" dizisinde ki David Addison(Bruce Wills) sayesinde hayatımda ilk kez bir kızı öpmüştüm.

Arkadaşlarım genelde, Batman, Süperman, Örümcek adam falan olmak isterlerdi. Arada kendini Mcgayver sanan salaklar da yok değildi... Fena çocuk değildi hiçbiri aslında ama asıl konu, neden benim kahramanım onlarınkinden çok daha güçsüz, hatta gayet normal, üstüne üstlük saf biriydi anlamış değilim. Bana, sen niye farklı bir kahramansın derlerdi hep ama ne bilim işte bende onu seviyordum. Sanırım o dönemdeki 4-8 yaş arası kızlarda kaslı Süpermen, Örümcek adamdan hoşlanmıyor olacaktı ki hep diğerlerinden daha çok ilgi görmüştüm. Farklılık her zaman ve her yaşta prim yapan bir vukuymuş meğer.

İşin aslını söylemek gerekirse az önce patronum geldi bu yüzden yazımı kısa kesmem gerektiği için sonlandırmaya çalışıyorum ama çıkış kapısını bulamadım. Hayır bu olayın neyini anlatim ki... Ulan gittik yine en salak konuyu seçtik. Bu emperyalist çalışma sistemi zaten bıktırdı beni, bir yazıyı bile tamamlayamıyoruz bu yüzden... Farkımızı koyamıyoz ortaya, ama yinede umudu kaybetmemek gerekiyor, her zaman başka bir yol vardır farklı olmak için.

Bir gün herkes süper kahraman olacak, ben ise mal kalarak yine farkımı ortaya koyacağım...

2 yorum:

Maya Monoke dedi ki...

Hakikaten yahu David Addison vardı değil mi? dublajını da rahmetli Alev abi yapardı Alev Sezer.
Blog zor ama zevlidir. hep seni bekler durur. Ne de olsa kendi çöplüğümüz.

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

işin en güzeli tarafıda burda pasiflenme durumu yok :P

Related Posts with Thumbnails